Határtalanul! erdélyi kirándulás

2024. április 17-20. között iskolánk 7. évfolyamos tanulóival a Határtalanul! program keretében Erdélybe kirándultunk. Az első napi utazásunk során Aradon megkoszorúztuk a Szabadság-szobrot, Marosillyén megtekintettük Bethlen Gábor szülőházat, meghódítottuk Déva-várát, ahonnan csodálatos kilátásban lehetett részünk, míg az éjszakát Algyógyon töltöttük. A második napon Hunyadi János várkastélyába, Vajdahunyad várába és Gyulafehérvárra látogattunk el, ahol többek között megtekintettük Hunyadi János síremlékét, az este pedig Torockón szálltunk meg. Harmadik napon egy kolozsvári általános iskola diákjaival tettünk közös felfedező városnézést, rengeteg élménnyel gazdagodtunk a Tordai sóbányában és ugyan az időjárás nem kedvezett, de így is megtekintettük a Tordai-hasadék csodaszép panorámáját. Utolsó napunk során a körösfői református templom mennyezetének kézzel festett kazettáit csodálhattuk meg, Vársonkolyoson kirándultunk a Szelek barlangjához és utazásunk utolsó állomásként felfedeztük Nagyvárad belvárosát. Erdélyi utunkon csodás élményekkel gazdagodtunk, mindenkinek tiszta szívből ajánljuk ezt az utat.

További képek a KépTár menüpont alatt láthatók.

Kategória: Felső tagozat | A közvetlen link.

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.